Pening Kepala

Hmm.. entah la.. senjak dua menjak ni.. aku nya kesabaran tak menentu la… cepat sangat naik angin… Aku tak tau la macamana aku nak atasi nya.. hampir setiap hari aku kena attack dengan pelbagai2 cara indirect or direct… kalau direct tu aku leh a lagi tahan.. tapi indirect dan tak melalui aku yang buat aku hilang kesabaran..

Kat tempat kerja aku kena guna 100% of my brain.. balik dah penat, di toture mentally lak… korang tak paham ke otak aku ni perlu berehat… yesss.. aku berehat hanya di padang golf di mana aku lupa sebentar segala masalah jap… at least tak la aku gi enjoy sakan ke, mabuk2 ke, joli katak ke nak release segala tension aku… itu la sejak setahun ni banyak kali aku main golf… untuk lepaskan segalanya

Yes…. benda ni effect aku nya kerja, relationship, kehidupan harian dan segalanya… tapi kenapa aku kena jadi mangsa? Sebab aku ni punching bag yang tak menumbuk balik kot… ada ke punching bag yang menumbuk balik?

Apa nak buat… bak kata pepatah “Diluah mati emak di telan mati bapak “…. apa benda aku buat semua nya takkan kena nya… life has to go on sampai la aku hembus nafas terakhir… AND IM SURE THIS SITUATION WILL NEVER EVER HAVE AN END…….

Nota: aku baca balik post ni and aku tak tau apa yang aku type… just need a place to let it out…..

This entry was posted in Crap. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

